Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една загадка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Още една загадка...

    Здравейте,
    Отдавна не съм писал, че ми беше писнало от отговори от типа на "питай търсачката" и прочие, но днес реших да опитам отново. И така - имаме следната гатанка:
    Колата ми вървеше супер, като на 3000 оборота направо се изстрелваше. Понеже напоследък ми паднаха малко странични пари та смених много неща: радиатор, носачи - горни, тампони на стабилизираща щанга - полиуретанови, амортесьори билщайн и пружини, биалети, втулки на долни носачи и гърне. Това добре. Но след смяната на радиатора, което беше последната смяна, поради някаква причина колата ми загуби мощност на високите обороти. С други думи има едно глъхнене като я изюркам около 4500, 5000 оборота. Двигателя си ръмжи, няма промяна в звука, но колата увисва. И това не е като на някои колеги тресенето при студена кола. Смених филтъра, викам да не се е зацапал при смяната на радиатора че му беше отворена кутията, и почистих дебитомера и дросела от гнязта. Адаптирах дросела и пробвах пак. Същата работа. И сега се чудя да набутвам ли 230 лв в нов дебитомер - колкото е в ахм ауто БОША, тъй като не съм сигурен дали е в Дебила причината. Защото е странно че се появи след смяната на радиатора. А не ми се набутва повече на сляпо. Защото майстори, майстори...Видяхте какво смених по предницата заради едно гадно тропкане "на ситно" и се оказаха тампоните на стабилизиращата - полиуретанови - 34лв + 60лв смяна. Ама както и да е - поне всичко съм сменил отпред (от преди тва и кормилна рейка + накрайници + рецикле на долните носачи/шарнирите им).
    Въпроса ми е, и то моля да ми бъде отговорено съвестно както прави Новачев (другите - тарикатите - да не ми сипят остроумие в темата) от какво може да се случи това и може ли да има връзка със смяната на радиатора - все пак много маркучи се откачиха, нагънаха и закачиха наново...

    ПС Това е само в движение, на място двигателя се форсира без игра на оборотите.
    Last edited by radop; d.m.y г., 17:45.
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената


  • #2
    диагностика и направи да няма догатки

    Comment


    • #3
      Свещи дебитомер или запушено нещо ..... но от смяна на дебитомера колата се изтрелваше ....
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #4
        според мен трябва да се диагнозтицира в движение и да се види дебитомера какво показва
        иначе и аз смених радиатора Януари месец и всичко си е ок
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Аз скоро си взех дебитомер Бош - 136лева....
          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

          Comment


          • #6
            каква температура ти показва? да не би да е нещо от термодатчика?!
            преди да сменяш дебитомер отиди на диагностика за да не хвърляш излишни парици
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от radop Покажи съобщение
              Здравейте,
              Отдавна не съм писал, че ми беше писнало от отговори от типа на "питай търсачката" и прочие, но днес реших да опитам отново. И така - имаме следната гатанка:
              Колата ми вървеше супер, като на 3000 оборота направо се изстрелваше. Понеже напоследък ми паднаха малко странични пари та смених много неща: радиатор, носачи - горни, тампони на стабилизираща щанга - полиуретанови, амортесьори билщайн и пружини, биалети, втулки на долни носачи и гърне. Това добре. Но след смяната на радиатора, което беше последната смяна, поради някаква причина колата ми загуби мощност на високите обороти. С други думи има едно глъхнене като я изюркам около 4500, 5000 оборота. Двигателя си ръмжи, няма промяна в звука, но колата увисва. И това не е като на някои колеги тресенето при студена кола. Смених филтъра, викам да не се е зацапал при смяната на радиатора че му беше отворена кутията, и почистих дебитомера и дросела от гнязта. Адаптирах дросела и пробвах пак. Същата работа. И сега се чудя да набутвам ли 230 лв в нов дебитомер - колкото е в ахм ауто БОША, тъй като не съм сигурен дали е в Дебила причината. Защото е странно че се появи след смяната на радиатора. А не ми се набутва повече на сляпо. Защото майстори, майстори...Видяхте какво смених по предницата заради едно гадно тропкане "на ситно" и се оказаха тампоните на стабилизиращата - полиуретанови - 34лв + 60лв смяна. Ама както и да е - поне всичко съм сменил отпред (от преди тва и кормилна рейка + накрайници + рецикле на долните носачи/шарнирите им).
              Въпроса ми е, и то моля да ми бъде отговорено съвестно както прави Новачев (другите - тарикатите - да не ми сипят остроумие в темата) от какво може да се случи това и може ли да има връзка със смяната на радиатора - все пак много маркучи се откачиха, нагънаха и закачиха наново...

              ПС Това е само в движение, на място двигателя се форсира без игра на оборотите.
              Благодаря ти че цениш отговорите ми . А относно проблема прилича на дебиотмер но казвам прилича с какво си го чистил да не би да не е подходящо задължително трябва препарата с който се почиства да пише че се изпарява без остатък или ако не пише ( но не ти препоръчвам силно) да вземе контакт спрей да пръснеш на стъкло или нещо подобно о да видиш дали не оставя следи след изпаряване. Добре е да погледнеш всички куплунзи които си разкачил и да ги почистиш със контакт спрей.
              Цената на оригинален дебитомер е 130лв и е добре да го смениш ако не е сменян дори и проблема ти да е другаде след смяната на стар дебитомер колата тръгва по добре. Ако искаш пиши от кой гред си и някой колега може да се отзове и да ти даде д апробваш примерно с неговия дебитомер за да е сигурно)
              Друга вероятност за проблема ти може да е недостатъчно налягане или дебит на бензиновата помпа но ако е ако много скоро ще спре тотално.
              Предполагам не си сменял ремъци по по това време щото може да не е зацепена добре колата.
              И самата смяна на водния радиатор не може да доведе до този проблеми НО ако "майсторите" са дръпнали по силно някой кабел и са го разкачили или скъсали (някой от краищата на буксата) е възможно да ти прави парчета и най вече ако е нещо по кабелите на дебитомера може и на термодатчкиа да е ноп той е второстепенен за управлението на мотора и ако е загрял ще си върви почти нормално.
              И последно наистина е добре да с направи една диагностика ако има прекъснато кабелче ще има записана грешка а ако всичко е наред премери и налягането на горивото. А ако диагностиката е в някой от доверените сервизи предполагам ще открият и причината и повредата
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от radop Покажи съобщение
                И сега се чудя да набутвам ли 230 лв в нов дебитомер - колкото е в ахм ауто БОША, тъй като не съм сигурен дали е в Дебила причината. .
                Така като ти гледам подписа, ти е 130 кинта дебитомерчето, но е къде къде по добре да провериш първо с някой друг читав, или просто та те изтестват в движение, щото така най - ще стане ясно....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  и аз съм за диагностика първо
                  възниква въпроса как се форсира нормално на място а в движение когато е на скорост не може, и какво общо с това има радиатора
                  що не огледаш кабелите и буксите които могат да се разбутат при смяната
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                    Аз скоро си взех дебитомер Бош - 136лева....
                    Дали е 136 лева ...... под 200 лева не са дебитометри
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                      Дали е 136 лева ...... под 200 лева не са дебитометри
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=25278&page=2
                      тука си пише
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #12
                        бе незнам ама 290 лева ми го зеха дебитомер нов имаше невероятен ряз преди да издуха сондата и от там явно нещо зацапах или грумна и в понедалника ще сменям свещи
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          ... може и на термодатчкиа да е но той е второстепенен за управлението на мотора и ако е загрял ще си върви почти нормално...
                          Точно! Като е загрял си върви почти нормално...

                          И ако може да ми кажете отде са тея евтини дебитомери за по 130лв, щото аз в АХМ като звънях 019-ката беше 230...

                          ПС В София съм
                          Last edited by radop; d.m.y г., 10:04.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                          Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от radop Покажи съобщение
                            Точно! Като е загрял си върви почти нормално...

                            И ако може да ми кажете отде са тея евтини дебитомери за по 130лв, щото аз в АХМ като звънях 019-ката беше 230...

                            ПС В София съм
                            Питай колегата spe4elist. Той е търговски представител в Киров за авточасти. При него са 130 лв.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              ако е възможно некой от София, че съм тук...
                              Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                              Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                              Comment

                              Working...
                              X